Novi Sad
26.09.2023.
15:30 > 16:11
Posao analize saobraćaja u novosadskim kružnim tokovima, vredan oko četiri miliona dinara, dobila je projektantska kuća "Adomne" putem tendera Gradske uprave za saobraćaj i puteve.
  • Sima kosmos

    28.09.2023 08:29
    Krug
    Najbolji je turbo kružni tok na limanu. Rasteretio saobraćaj 100% više niko ne ide tuda. A kad sam video kružnice na parkingu prečnika jedan metar, e morao sam da stanem da povratim.
  • Nix80

    27.09.2023 21:56
    Analiza
    Analiza se radi zbog budućih radova.... Pametne zemlje rade još više analiza.... ali ajde....
  • Pićuka

    27.09.2023 17:18
    A da vi date ta 4 miliona iz svog džepa, pošto ste na više mesta napravili sr@nje sa tim tzv. kružnim tokovima. Da ste produžili nadvožnjak preko rumenačkog puta, umesto kružnog toka, to mesto bi funkcionisalo sjajno.
  • Gagans

    27.09.2023 17:17
    Petlja
    Bolje napraviti petlju
  • Krug

    27.09.2023 13:20
    Kruzni tok je u redu ukoliko je krug veci, odnosno obim velik. Ukoliko prave sa malim obimom gde jedva stane 5, 6 auta onda bude kolaps. Nekoliko kruznih su napravili s toliko malim obimom, da se samo pogorsala situacija, nastaje zskrcenje, umesto da bude manja guzva
  • Nemanja

    27.09.2023 11:34
    Kružnaliza
    Evo rezultata, za džabe:
    Ni jedan kružni tok nema nikakvog efekta na ubrzavanje saobraćaja i smanjivanje gužvi i zastoja jer se na pravcima, najdalje 100 metara nalaze pešački prelazi i/ili semafori. Jedino pravo i trajno rešenje jeste izgradnja podzemnih prolaza ispod saobraćajnica, što u Novom Sadu a i celoj Vojvodini košta đavo ipo zbog nivoa podzemnih voda “na dva ašova”…
    Molim, i drugi put
  • Zika zivac

    27.09.2023 09:26
    Koje analize
    Necega sto je uradjeno budalastina analiza se pravi pre projekta, a ne posle zavrsenih radova. Sve naopako ali to je srbija. Ziveli.
  • Garisa

    27.09.2023 08:53
    A sledece
    Sledeca je analiza opterecenosti biciklistickih staza, cena "analize" bar 15 miliona din. A onda analiza saobraca ispod nadvoznjaka, pa na pesackim prelazima... a to sve dobro platiti, naravno, firmama koje su osnovane pre neki dan.
  • NN

    27.09.2023 08:06
    Ja za 50% od predviđene cifre
    mogu stručnije da odradim analizu, od onih koji će biti izabrani, iako nemam blage veze o tome.
  • Sremac

    27.09.2023 07:50
    Javna je tajna kako se dobijaju ti tenderi, nema tu konkurencije. Takve ekspertize treba da radi fakultet (FTN ili SF), a ne firme koje pola para vrate... Ko vrati više taj radi.
  • NS

    27.09.2023 07:35
    Najbolji kruzni je onaj novi kod Promenade,to je vidljivo i bez analize.Takvih 10 ak bi resilo guzve u gradu
  • /

    27.09.2023 07:22
    /
    na istoku arapi poredjaju par ciglica u krug pa dobiju kruzni tok sa manje udesa
  • Aleksej

    27.09.2023 07:07
    Srpska Nepismena Stranka
    4.000.000 dinara da neko pogleda kruzne tokove i kaze "valja" ili "ne valja"...
  • Vlad

    27.09.2023 06:57
    Kruzni tok
    Ne treba Vam analiza, onaj u Rumenackoj kod Lisja je uzasan.
  • "pametna"

    27.09.2023 00:35
    Gradska uprav za saobraćaj e
    umsto da razbacaje novce na svoje dokazano izvedene budalaštine i gluposti koje samo prave pičvajz u saobraćaju bolje da trajno reši poluvekovni problem podvožnjaka u partizanskoj nekom pametnom ko to zna da uradi kako valja a ne sa ugrađenim šaranima koji pojma nemaju osim da lapaju.
  • Kls.ns

    26.09.2023 23:33
    Amateti raspisiju
    Amateri se javljaju
    Amateri grade
    Amateri analiziraju
    Anateri ispravljaju
    Ko placa?
    Amateri ne placaju

    Nijedan kruzni toj nije 100% funkcionalan, tuga amaterska
  • Zemlja čudesa

    26.09.2023 20:10
    Ne morate da plaćate analizu, očigledno je da su kružni tokovi obično đubre. Par pešaka zaglavi kompletan saobraćaj u njemu jer im je ZOBS dao pravo prvenstva u odnosu na sva druga vozila. Kod normalnih semaforisanih raskrsnica takvih problema nema.
  • Stručnjaci

    26.09.2023 20:08
    Bački Jarak
    Kada će neko uraditi analizu kruznog toka na ulasku u Bački Jarak? Taj primer treba da se izučava na svim stručnim fakultetima. To je za rubriku verovali ili ne. Pozivam sve vozače Vojvodine sa se provozaju i pogledaju to čudo. Idejno rešenje, kvalitet radova, mesto postavljanja... Jednom rečju čudo.
  • V

    26.09.2023 20:02
    Mogu ja za dž da vam kažem da je na Liman umesto raskrsnice kojoj ništa nije falilo dobio turbo kružni tok koji se posle osrednje kiše pretvori u jezero duboko pola metra, što raskrsnicu čini mnogo gorom nego što je bila
  • Dejan

    26.09.2023 19:47
    NS
    Jedan jedini kruzni tok u NS koji je uradjem funkcionalno non politicki jer na kraju ulice Marka Miljanova, taj tzv kruzni bi bio dobar da nije onih semaforma, sve ostalo je toalno ne funkcionalno jos od samog starta upotrebe ! Kad imate lose sagradjen kruzni tok,lose ucenike saobraja, dobijate guzve i saobracajne nesrece, kraj price !
  • Rodjo

    26.09.2023 19:46
    Nista
    me ne bi zacudilo,da sravne sve kruzne tokove u gradu,da ih poravnaju kai da nikad tamo nisu bili,jer i tada ce uzeti procenat, sramota
  • ex Pezos

    26.09.2023 19:30
    KAO NA RUMENAČKOM
    I semafor na raskrsnici Iva Andrića i Cara Dušana usporava i zagušuje kružni tok za Bulevar Patrijarha Pavla i Somborskog bulevara
  • Mirko

    26.09.2023 18:38
    Treba se samo dobro natenderisati.
    Lav mi tender...
  • Pele

    26.09.2023 18:21
    Kruzni tok treba da ima trake za desno van kruznog toka, i pesacki prelazi treba da budu bar 20m od kruznog, a ne da dvoje kola koja izlaze iz kruznog i stanu da propuste pesake naprave zastoj u kruznom toku
  • NSTulip

    26.09.2023 18:16
    Liman 1
    Evo ja cu vam reci. Turbo raskrsnica na Limanu 1 bi zaista ubrzala protok da sa dve strane te raskrsnice, 100ak metara udaljenosti, nisu namesteni semafori. Jos je najgore na trecoj strani gde je na izlazu pesacki prelaz i gde se staje kad god neko korakne na njega. A tu vazda studenata, prolaznika, namernika.... Ukupan efekat nikakav. Uplatite 1000 dinara od tih 2 miliona....
  • a

    26.09.2023 17:42
    Zaboravili su da stave pešačke prelaze na turbo kružni tok. Glavna svrha kružnih tokova je da i pešaci i vozači mogu da prolaze a da ne čekaju semafor. Ovako je lošije nego pre.
  • u spicu

    26.09.2023 17:33
    je na kruznom toku na rumenackom putu kolaps. ne treba vam analiza, znam pouzdano iz prve ruke. ceka se u kruznom toku za aptiv zbog guzve u kruznom toku na rumenackom putu.
  • Djomla

    26.09.2023 17:32
    Neverovatno
    Koliko se krade da se samo smanji malo pa mi bi bili svajcarska
  • Zdravko

    26.09.2023 17:25
    Strasno
    Kakve crne analize, samo smisljaju nacin da izvuku novce iz budzeta.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna